31 mai 2017

​Årets kampanje - “European Excellence Awards, Public Affairs”

To  nye priser til Gambit H+K og Norad
​Årets kampanje - “European Excellence Awards, Public Affairs”
Onsdag 31. mai ble European Excellence in Public Affairs avholdt i Brüssel. Gambit H+K og Norad stakk av med den gjeveste prisen av alle, «Campaign of the Year», for «Verdens vakreste nattevandring». I tillegg ble det gull i kategorien «Website» for Norad-kampanjen «Daron».


 - Dette er fryktelig moro for både Norad og Gambit. Prisene er en fin anerkjennelse for alt arbeidet som er lagt ned i kampanjene. Det er også moro at vi igjen klarer å stikke av med gull i konkurranse med de aller beste byråene i Europa. Det gir oss inspirasjon til å prestere på et høyt internasjonalt plan i prosjektene som ligger fremfor oss, sier kundeansvarlig, Marius Myhrvold.
 
Gullet ble sikret kun en snau uke etter at Gambit stakk av med tre priser under årets SABRE Awards.
 
Målet med European Excellence Awards er å anerkjenne og belønne organisasjoner og byråer som gjennomfører innovative og fremtidsrettet strategier og kampanjer for offentlig sektor og organisasjoner. 


Gratulerer til Norad og en stor takk til våre kjempedyktige partnere Dekode og Gefühl.