31 mai 2013

Gambit H+K hedret med «diamant» i Sabre Awards

Under årets prestisjetunge SABRE Awards hanket Gambit H+K inn nok en internasjonal pris for sitt kommunikasjonsarbeid for DNB.
Gambit H+K hedret med «diamant» i Sabre Awards
Dette er andre gangen Gambit H+K vinner en SABRE Award for sine DNB-kampanjer. Denne gangen ble byrået hedret med en «diamond» i kategorien «SUPERIOR ACHIEVEMENT IN REPUTATION MANAGEMENT» 


Gjennom kampanjen har Gambit bistått DNB med å posisjonere seg som den foretrukne banken for småbarnsfamilier. Gjennom lansering av to nye spareprodukter «Barnas boligkonto» og «Superspar», med en kommunikasjonskampanje som peker på viktigheten av å begynne boligsparing tidlig for «generasjon fem million», har DNB både tatt markedsandeler og styrket bankens generelle omdømme.


– Vi er veldig stolte av dette! DNB er en modig og nyskapende kunde, og sammen har vi klart å lage nyskapende kommunikasjon med dokumenterte resultater nok en gang, sier administrerende direktør i Gambit H+K, Ole Tom Nomeland.

Kontakt :