23 februar 2012

Kåret til årets McDonald’s-leverandør

Gambit Hill+Knowlton Strategies er kåret til årets leverandør av McDonald’s Norge AS. Administrerende direktør, Ole Tom Nomeland, mottok prisen på vegne av teamet under et internt arrangement for
McDonald’s Norge nylig.
Kåret til årets McDonald’s-leverandør
En lystig gjeng under McDonald's årlige kick-off på Spikerboks i Oslo. F.v. Erik Trosby, kommunikasjons- og personaldirektør i McDonald's, Margaret Brusletto, Ole Tom Nomeland, Jan Ottesen og administrerende direktør i McDonald's, Olli Kilpi.


- Gambit er en veldig god samarbeidspartner som i løpet av noen få år har blitt godt kjent med oss i McDonald’s. De har bidratt til at McDonald’s har blitt anerkjent både nasjonalt og internasjonalt. Byrået viser engasjement, stå- på- vilje, er nytenkende og har enormt respekt for merkevaren vår. I sum er dette kvaliteter som gjør det til en glede å jobbe med Gambit, sier Margaret Brusletto, kommunikasjons- og personaldirektør i McDonald’s Norge AS.


Strategisk partner
McDonald’s startet sitt samarbeid med Gambit H+K i 2009. Etter en betydelig strategisk omveltning har kommunikasjonsavdelingen til McDonald’s i samarbeid med Gambit H&K oppnådd resultater som har fått positive ringvirkninger for selskapets omdømme, både internt og eksternt.


- Vi er veldig stolte av å jobbe med McDonald’s og mottar denne prisen med den største ydmykhet. Det er en viktig og inspirerende anerkjennelse for oss og ikke minst for kommunikasjonsavdelingen til McDonald’s, sier administrerende direktør i Gambit Hill+Knowlton Strategies, Ole Tom Nomeland.




Publisert 23.02.12