20 juni 2016

Maktens språk 2016: Å skape engasjement

Årets utgave av Maktens språk ser på hva næringslivet kan lære av politikken og hvordan man driver effektive grasrotkampanjer. Ikke minst skal vi analysere sluttspurten på den amerikanske valgkampen.
Maktens språk 2016: Å skape engasjement
Effektiv kommunikasjon handler om å få folk til å handle. Dyktige formidlere i næringsliv, politikk og organisasjoner har tre ting til felles: De er klare i budskapet, de vet hvor de vil og de klarer å få oss til å endre atferd.


I årets utgave av Maktens språk kan du blant annet høre hvordan Barack Obama vant to valgkamper ved hjelp av sosiale medier og stordata. Du får møte kvinnen som har formet språket og historiene til LGBT-bevegelsen og AirBnB. Du får møte mannen som har vært i krigen for en presidentkandidat – og tapt. Og du får komme på innsiden av den amerikanske valgkampinnspurten.


Maktens Språk er arrangert av Washingtonseminaret i samarbeid med DN Konferanse.


Når: Onsdag 21. september, 9–16
Sted: Sentralen
Jan Ottesen
Leder avdeling for selskaps- og samfunnskommunikasjon

Tlf: +47 22 04 82 00 / +47 90 09 10 37
E-post: jan.ottesen@hkstrategies.com