14 april 2011

Mudo og Gambit nominert til gjev PR-pris

Kampsportkjeden MUDOs PR-kampanje for å øke medlemstall er nominert til den internasjonale PR-prisen SABRE.
Mudo og Gambit nominert til gjev PR-pris
Kampanjen, som i fjor fikk Gullkorn-prisen for årets virksomhetsprofilering, er nominert til den prestisjefylte PR-prisen SABRE, som organiseres av The HolmesReport. SABRE står for Superior Achievement in Branding and Reputation og er verdens største prisutdeling for PR-bransjen.


Kampanjen viser tydelig hvordan virksomheter kan dra stor profilmessig fordel gjennom allianse med eksterne samarbeidspartnere. Kampanjen er også et godt eksempel på hvordan kommunikasjon og PR kan påvirke bunnlinjen for virksomheter.


Mudo er nominert i kategorien beste helse- og livsstilskampanje. Les mer om kampanjen her:


EMEA Industry Sector SABRE Finalists (http://www.holmesreport.com/news-info/10107/EMEA-Industry-
Sector-SABRE-Finalists.aspx)


http://www.facebook.com/pages/SABRE-Awards/147557069360


Publisert 14.04.11