27 september 2013

Nytt «VM-gull» i PR

Holmes Report har kåret kampanjen «Beste bank for småbarnsfamilier» til å være et av de beste globale PR-arbeidene siste år. Kampanjen er valgt ut blant mer enn 4000 arbeider som deltok i den internasjonale PR-kåringen Sabre Awards.
Dette er andre år på rad Gambit H+K og DNB får denne anerkjennelsen. I fjor ble det pris for den digitale jobben som ble gjort i forbindelse med DNBs navneskifte.
 
Gjennom kampanjen bistod Gambit H+K med å posisjonere DNB som den foretrukne banken for småbarnsfamilier. Kampanjen tok opp på viktigheten av å begynne boligsparing tidlig for «generasjon fem million». Resultatet var sterkere markedsandel og et styrket omdømme for DNB.
 
 - Vi er stolte over å levere arbeid som får slik internasjonal anerkjennelse, det er et godt kvalitetsstempel for oss. Men aller viktigst er det at kampanjen har skapt gode resultater for DNB, sier adm. dir. i Gambit
H+K, Ole Tom Nomeland. 


Les mer her:
The Holmes Report Names Global SABRE Winning Campaigns - See more at:
http://holmesreport.com/news-info/13980/The-Holmes-Report-Names-Global-SABRE-Winning-Campaigns.aspx#sthash.VLDTRgkS.dpuf