23 mai 2014

Slik øker du engasjement på Facebook

Gambit-kurs til Stavanger

3,3 millioner nordmenn besøker Facebook hver dag. Organisk spredning reduseres stadig og økt konkurranse gjør det tøffere og kapre folks oppmerksomhet. Spillereglene er endret, og nye metoder må tas i bruk.

Vi inviterer til heldagskurs der du lærer suksessoppskriften for å lykkes på Facebook.
Slik øker du engasjement på Facebook


Du vil få innblikk i noen av de mest vellykkede kampanjene på Facebook det siste året. Et viktig suksesskriteria er godt samspill mellom organisk og betalt spredning. Kurset vil gå i dybden på begge disse områdene.


Del 1: Betalt spredning v/ Kjetil Bergtun 09:00 - 12:30
- Et godt organisk og betalt samspill
- Bruk de riktige annonseformatene
- Alt om segmentering
- Hvor mye koster det?
- Testing og optimalisering
- Slik måler du suksess


Del 2: Organisk spredning v/ Marianne Vågan 13:00 - 16:00 
- Hvordan bruke Facebook til å bygge merkevare?
- Aktuelt og engasjerende innhold
- Kampanjer i sosiale medier
- Facebook Insights
- Kundeservice på Facebook


 
Om Kjetil Bergtun
Han har hjulpet noen av Norges største merkevarer inkludert McDonald’s, Forskningsrådet, Helsedirektoratet, Gant, DNB og Norsk Industri med å skape engasjement og øke trafikk ved hjelp av betalt kommunikasjon på Facebook.


Om Marianne Vågan
Hun har de siste par årene jobbet med sosiale medier for en rekke merkevarer som Mercedes-Benz, Peugeot, Bertel O. Steen, Nasjonalmuseet og Henri Lloyd. Marianne var sentral i å bygge opp et pulserende Facebook-community med mer enn 30.000 likes rundt TINE Milkshake før relanseringen i 2013.
 


Pris:
Hele kurset 6200,-
Kun del 1: 3750,-
Kun del 2: 3750,-
 
Når: 
Tirsdag 17. juni 09:00 – 16:00


Hvor: 
Hall Toll - Skansegata 2, STAVANGER