1 november 2012

Trippelt Gullkorn til Gambit H+K

Gambit H+K sikret seg hele tre priser i bransjeprisen Gullkorn 2012: Juryleder Paul Chaffey kunne overrekke både hovedprisen «Årets Gullkorn» samt priser for «Årets relasjonsbygger» og beste produktprofilering til byrået.
Trippelt Gullkorn til Gambit H+K
Hovedprisen «Årets Gullkorn» gikk til Gambit H+Ks arbeid med å profilere oljeserviceselskapet Technip. Prosjektet har fått tittelen «Et lite oljeeventyr – rekruttering og profilering utenfor stillingsannonsen» og har gjennom god medieomtale sørget for betydelig enklere rekruttering av kompetanse til selskapet. Det samme prosjektet vant prisen i kategorien «Årets relasjonsbygger».


- Det er veldig gledelig å få en slik anerkjennelse for masse hardt arbeid, samtid som det var ekstra gøy at Årets Gullkorn gikk til en så industriell aktør som Technip. Dette var en pris for god HR-relatert kommunikasjon og det er bra, sier administrerende direktør Ole Tom Nomeland i Gambit H+K.


Prisen for beste produktprofilering gikk også til Gambit H+K, denne gang i samarbeid med DNB. Kampanjen «Beste bank for småbarnsfamilier» var en lansering av storbankens nye spareprodukter for barnefamilier.


- Det er ekstra stas å vinne for andre år på rad sammen med en kunde som DNB, en aktør som tør å satse stort mot nye kundegrupper med innovativ produktutvikling og skreddersydd kommunikasjon. De klarer å samle hele organisasjonen bak satsingen og utnytter hele kommunikasjonsspekteret for å nå en ambisiøs målsetning. Og det gir håndfaste resultater, sier Nomeland.


Til sammen var det sendt inn 33 bidrag til årets Gullkorn-priser. Prisutdelingen arrangeres av bransjeforeningen Komm.


Les mer om prisene på Kampanje.


Les også: Gambit H+K vant VM-gull i PR


Publisert  01.11.12