7 mai 2012

Vinner av Gulltaggen 2012

Gambit H+K Strategies og DNB vant Gulltaggen i kategorien: Årets Kundeprogram – Digital bank fra A til Å.
Vinner av Gulltaggen 2012
Prisen er en anerkjennelse av hvordan DNB har tenkt 360°-perspektiv på kommunikasjon, forbedret omdømmet og endret inntrykket av DNB i markedet. Spesielt tre områder ble viktig for DNB i denne fornyelsesprosessen:


1. Rule digital banking


2. Vinne hjemme (personmarkedet)


3. Et samlet DNB - hamskifte


Les mer på http://www.gulltaggen.no/2012/award/contestants-2012/


Gulltaggen er Norges og Nordens største markeds- og kommunikasjons arrangement innenfor digital markedsføring, kommunikasjon, kreativitet, innovasjon og ledelse. Over 1500 deltok personer deltok på årets arrangement på Oslo Kongressenter. Gulltaggen avsluttes med prisutdelinger for beste kampanjer og løsninger innenfor interaktiv kommunikasjon.


- Det mest sentrale i år har vært at vi har skiftet fokus fra å være en reklamekonkurranse til å bli en konkurranse som omfavner innovasjon som gjør noe med livene våre som skaper en forskjell. Det kan det digitale gjøre. Det åpner opp, og gjør markedet globalt med et tastetrykk, sier jurygeneral Mona Jensen.


Publisert 07.05.12