Dette har vi gjort

Opplysningsløypa
Her er historien om Norges mest spektakulære fjelltur.
Les mer »
Eksklusiv butikkåpning for Urmaker Bjerke
Vi hjalp Urmaker Bjerke å gjøre ekstra stas på leverandører og kunder da de åpnet en ny to-etasjes butikk i Oslos eksklusive handlegate. Det ble fest.
Les mer »
FRI. Selvfølgelig.
Et organisasjonsnavn er mer enn et ord på et visittkort. Det er følelser og identitet. I 2016 har vi i samarbeid med Gefühl, bistått FRI - Foreningen for kjønns- og seksualitetsmangfold (tidligere Landsforeningen for lesbiske, homofile, bifile og transpersoner (LLH)), med navnendring og oppdatert visuell profil.  Med sitt nye navn og uttrykk har FRI begynt å ta en tydeligere posisjon i samfunnet -  en posisjon som utfordrer de som vil begrense den enkeltes frihet. 
Les mer »
Washingtonseminaret
Vi arrangerer en uke med politikk, medier og kommunikasjon i Washington, D.C. og New York.
Les mer »
Klarna: Söta bror blir norsk
Vi bistår det svenske betalingsselskapet Klarna med PR- og kommunikasjonstjenester i Norge. 
Les mer »
Daron - Jakten på kunnskap
Hvem har stjålet bistandsbudsjettet? En informasjonskampanje i form av et digitalt kodespill økte kunnskapen og kjennskapen til norsk bistand til utdanning.
Les mer »
Dine 30 - En vane må erstattes med en ny
Hvordan kan vi få flere til å kjenne til anbefalingen om 30 minutters fysisk aktivitet hver dag, og på sikt få folk til å følge dem? Jo – et kreativt konsept, en god strategi og en kampanje som begeistrer.
Les mer »
Lokal touch på internasjonale merkevarer
I en årrekke har vi bistått internasjonale merkevarer med økt synlighet i Norge. Gjennom kontinuerlig kommunikasjonsbistand, produktlanseringer og events, sørger vi for at merkevarene når ut til opinionsledere, bloggere, journalister og ikke minst; forbrukeren.  
Les mer »
Storo Storsenter deler gleden
I tre år på rad har vi bistått vi Storo Storsenter i å arrangere julekalender for sine kunder. Blant hundrevis av julekalendere i sosiale medier, ønsket Storo Storsenter å gjøre noe spesielt. I stedet for å la kundene konkurrere om å vinne premier, ble deltakerne oppfordret til å nominere andre til å vinne. 
Les mer »
Facebook-konger og snasne biler
Ingenting skjer av seg selv, dette gjelder også engasjement og kjennskap for en merkevare gjennom bruk av sosiale medier. Vi hjelper Bertel O. Steen med å være til stede for sine kunder, og å skape begeistring og entusiasme for virksomheten, forhandlerne og ikke minst – bilene.
Les mer »
Norges dyrehelter
Siden 2014 har vi bist¨tt Agria Dyreforsikring med kampanjen Norges dyrehelter. En gang i året berømmer de dyrenes innsats i samfunnet, og Agria bygger merkevarekjennskap og synlighet. 
Les mer »
NORAD: "Bli født på ny"
Selv om Norge er verdensmestere i å gi bistand, vet nordmenn lite om hva pengene brukes til. Særlig gjelder dette ungdom.
Les mer »
Cisco: Hva er tillit?
Cisco og Gambit H+K har en lang historie sammen. Helt siden 1998 har Gambit H+K bistått Cisco med alt fra mediekontakt til å posisjonere Cisco som tankeleder i sin bransje.
Les mer »
LG Electronics
Vi fikk utfordringen: Lanser LGs nye TV-modeller til et helt nytt publikum!
Les mer »
TINE BA: Milkhake
Slik ristet TINE Milkshake seg tilbake i publikums hjerter, med god hjelp fra Gambit.
Les mer »
Norsk Industri
Norsk industri har et stort behov for nye ingeniører. Slik bidro Gambit til at søkerandelen til ingeniørstudiene økte med nær 22 prosent.
Les mer »
Mercedes-Benz Norge
Se hvordan det gikk da Mercedes-Benz dukket opp på ELLEs glamorøse sommerfest.
Les mer »
MENY: Sporty
Meny ønsket å øke trivsel og overskudd blant de ansatte. Sammen fikk vi 4000 ansatte til å trene.
Les mer »
Gambit blåser PR-vind i seilene
Gambit H+K har de siste ti årene hjulpet Kongelig Norsk Seilforening (KNS) med å utvikle Færderseilasen til å bli en attraktiv arena for både sponsorer og seilinteresserte – og ikke minst etablert seilasen som Norges mest omtalte seilsportsarrangement
Les mer »