Å gi en merkevare vinger

Synlighet og tydelighet er alfa og omega for alle merkevarer. Siden 2010 har Gambit H+K hjulpet Red Bull med å bli en av de mest eksponerte og tydeligste merkevarene i Norge.
Å gi en merkevare vinger
Gambit H+K har siden 2010 hatt som oppdrag å skape redaksjonell synlighet for Red Bulls sponsorobjekter og ekstremsport-eventer. Siden oppstarten i 2009 har Red Bull etablert seg som den mest markante sponsoren innen idrett, og samarbeider med stjerner som Aksel Lund Svindal, Petter Northug og PK Hunder.


Den røde oksen arrangerer eventer inspirert av ekstremsport som skiller seg ut i det norske markedet. 


Gambit H+Ks PR-arbeid har blant annet hjulpet Red Bull med å trekke 20.000 tilskuere til Bjørvika for å se en ekstremversjon av «Ta Sjansen», og 12.000 tilskuere til Red Bull Cliff Diving World Series i Kragerø.


Red Bull har kommunisert seg til en unik posisjon i Norge gjennom kløktig utnyttelse av sponsorater, underholdende eventer og en regelmessig tilstedeværelse i sports- og kulturmedia. I 2011 kunne Red Bull vise til over 2500 medieklipp, med en estimert verdi på mer enn 100 millioner kroner.


Er du trøtt i trynet, eller trenger motivasjon til å komme deg på trening, gir Red Bull deg det nødvendige dyttet i ryggen. Besøk www.redbull.no for å se hvordan også du kan få vinger.


Og om din merkevare ikke letter fra bakken, vet du hvem du skal besøke.