Lokal touch på internasjonale merkevarer

I en årrekke har vi bistått internasjonale merkevarer med økt synlighet i Norge. Gjennom kontinuerlig kommunikasjonsbistand, produktlanseringer og events, sørger vi for at merkevarene når ut til opinionsledere, bloggere, journalister og ikke minst; forbrukeren.  
Lokal touch på internasjonale merkevarer
Vi tenker bredt. Enten det er gjennom redaksjonell omtale, bloggsamarbeid, event eller ved hjelp av større lanseringer og kampanjer, sørger vi for god synlighet og merkevarekjennskap. 
 

Internasjonalt byrå

Sammen med våre søsterbyråer i Norden sørger vi for implementering av nordiske markedsplaner til flere av Procter & Gamble og Reckitt Benckiser sine merkevarer, samt for store motemerker som Zara og Triumph. For globale brands er det uvurderlig at våre byråer kan samarbeide på tvers av land, og for flere produkter i stallen. Slik sikrer vi en god oversikt over alle aktiviteter i det nordiske markedet, samtidig som vi sørger for lokal tilpasning som treffer den norske målgruppen.

 

Dialog

Tidene endrer seg. Bloggerne er viktigere enn noensinne. Samtidig minsker redaksjonene i de tradisjonelle mediene og flere journalister jobber nå frilans. Nåløyet blir mindre. Vårt team vet hva som rører seg i livsstils-bransjen og vi beveger oss i takt med det. Gjennom tett dialog med både opinionsledere, journalister og bloggere vet vi hva som skal til for at din merkevare kan få synlighet og skape engasjement i både tradisjonelle og nye medier.

 
Tjenester

  • PR- og synlighetsløp
  • Produktlanseringer
  • Event
  • Ambassadør- og bloggsamarbeid
  • Sosiale medier