Mercedes-Benz Norge

Se hvordan det gikk da Mercedes-Benz dukket opp på ELLEs glamorøse sommerfest.
Mercedes-Benz Norge
Oppgave: Introduser den nye A-klassen til nye målgrupper innen mote og livsstil!
Tilnærming og metode: Mercedes Benz har et nært samarbeid med ledende aktører innen norsk og internasjonal moteindustri. Da den nye A-klassen ble lansert i Norge var det naturlig å la nye målgrupper innen feltene mote, kultur og livsstil bli bedre kjent med både modellen og merkevaren Mercedes-Benz. Ett av grepene for å synliggjøre hvordan A-klassen lever opp til Mercedes-Benz’ slagord «Det beste eller ingenting», var å gi bilen en hovedrolle på ELLEs årlige sommerfest.
Leveranse: Gjennom VIP-program, riktig eksponering, sosiale aktiveringskampanjer og redaksjonell omtale, koblet Mercedes-Benz livsstilsarenaens stjerner med bilbransjens nye stjerne, helt i tråd med merkevarens profil.