Analytikerrelasjoner

IT-analytikere har en unik markedsinnsikt og innflytelse på beslutningstakere, finansmiljø, konsulenter, media og kunder.
Analytikerrelasjoner
Kunder utpeker analysehus som Gartner, IDC, Forrester Research og Ovum som sine viktigste kilder til informasjon når de skal danne seg et inntrykk av leverandørene før de investerer i ny teknologi. Gjennom vårt nettverk i Hill+Knowlton Strategies gjennomfører vi årlige undersøkelser som dokumenterer analytikernes innflytelse i markedet.


Systematisk relasjonsbygging med industrianalytikere er et av de mest potente virkemidlene i en målrettet Analyst Relations-strategi (AR). Gambit H+K bistår med å bygge dialog mellom deg som leverandør og sentrale analysehus. Dette vil gi deg og din bedrift unik tilgang til innsikt, ekspertise og påvirkning, og sikrer at din bedrift er på radaren når de viktigste analytikerne diskuterer marked, leverandører og løsninger med sine kunder.



Gambit H+K kan bistå med:
  • Styrke salg og komme på shortliste
  • Støtte markedsføring i alle kanaler
  • Hente fersk markedsinnsikt
  • Utvikle treffende markedsbudskap
  • Øke selskapers finansielle verdi